[slideshow_deploy id='627']

PV-1

-
-
-
-
-
-
-

[slideshow_deploy id='1254']

GVC 16/25

Podvozje vozila. Tovorno vozilo Renault Midlum 220.14 4x2 s podaljšano kabino. Moč motorja 158 kW (220 HP), prostornina motorja 6174 cm3. Nosilnost podvozja 14 ton, medosna razdalja 3348 mm.  Število sedežev 1+7. Dobavitelj podvozja podjetje Gimpex d.o.o. Novo Mesto, predstavništvo Ljubljana.

Nadgradnja vozila. Vozilo ima z nadgradnjo naslednje dimenzije; dolžina 6425, širina 2430 in višina 2900 mm.

Specifikacija nadgradnje je naslednja. Nadgradnja je izdelana iz AL pločevine, ki je lepljena na jekleno nosilno konstrukcijo. V nadgradnji je vgrajen poliesterski rezervoar za vodo kapacitete 2500 l, v rezervoar za vodo je vgrajen 100 l poliester rezervoar za penilo.

V nadgradnji je vgrajena fiksna kombinirana črpalka Magirus MAB 200 z naslednjimi karakteristikami; 2000 l/min pri 10 bar in 400 l/mim pri 40 bar. Črpalka je gnana preko kardanskega prenosa s pomožnim odgonom na manjalniku vozila. Črpalka ima vgrejeno termo stikalo proti pregrevanju, opremljena je tudi z mešalcem za peno. V črpalki je vgrajen tudi sistem za avtomatsko regulacijo tlaka.

V nadgradnji sta vgrajeni dve visokotlačni hitronapadalni enoti. Ena enota je opremljena z visokotlačno cevjo premera 25 mm dolžine 50 m ter pripadajočim ročnikom, druga enota je pa opremljena z visokotlačno cevjo premera 19 mm dolžine 100 m ter prav tako z pripadajočim ročnikom. Navijanje cevi je ročno in električno.

V nadgradnji je vgrajen teleskopski steber za razsvetljavo z dvema reflektorjema po 1000 W, višina iztegnjenega stebra je 5 m, višinsko krmiljenje stebra je urejeno s pomočjo pnevmatike.

Pod sprednjim odbijačem je vgrajena avtomatska naprava za prenje cestišč. Krmiljenje naprave se izvaja iz kabine vozila, možna je višinska in smerna regulacija.

Od večje opreme je v vozilu vgrajen še elektroagregat moči 6,5 kW, visokotlačni prezračevalnik kapacitete 24000 m3/h zraka, ter trodelna raztegljiva lestev dolžine 9 m. V kabini vozila so pritrdišča za štiri komplete dihalnih aparatov.

Seveda je od vsega naštetega v vozilu vgrajeno še polno drobne ročne opreme (krampi, sekire, ...), ter razne vodne armature (ročniki, tlačne cevi, ...), prav tako je vozilo opremljeno z UKW postajo, signalnimi lučmi in sireno za prednostno vožnjo.

Izdelovalec nadgradnje podjetje je bilo zaupano podjetju Euro GV d.o.o., Il. Bistrica.

Za konec pa še razlaga kaj pomeni oznaka GVC 16/25. Oznaka pomeni Gasilsko Vozilo s Cisterno, številka 16 označuje zmogljivost vgrajene črpalke (najmanj 1600 l/min pri tlaku 10 barov), številka 25 pa označuje kapaciteto vgrajenaga rezervoarja za vodo, torej 2500 l.

Naj omenim še, da je Gasilska zveza Slovenije za vsa gasilska vozila sprejela tipizacijo, določila omenjene tipizacije je potrebno ob izdelavi novega vozila dosledno upoštevati, saj v nasprotnem primeru vozila ni mogoče registrirati. GVC 16/25 PGD Lukovica ustreza vsem določilom tipizacije za tovrstna vozila.

[slideshow_deploy id='850']

GVM-1

-
-
-
-
-
-
-
-

[slideshow_deploy id='1262']

GRČ-2

-
-
-
-
-
-
-
-